Hoşgeldin 30’a 1 kala = 29

Bahar tadında geçen kışın ortasından herkese selam olsun

Bu yıl öyle garip geçiyor ki mevsimler, ne kışı yaşadığımız belli ne baharı ne de yazı sanki tek bir
mevsimde kalmış gibiyiz. Arada bir yağmur yağıyor hava soğuyacak gibi oluyor sonra hoppp yine
bahar havasına baştan başlıyoruz. Hiç te güzel bir durum değil bu, her ne kadar bahar tadında yaşasak
ta mevsimleri çünkü bizim zaten baharlarımız var. O nedenledir ki ben kışı da yaşamak istiyorum.
Karlar yağsın her yere, yerler bembeyaz olsun, üşüyelim biraz hissettirsin kendini Şubat ve soğuğu.

Şubat benim için önemli çünkü ikinci ay ve ben de 2 rakamını seviyorum tabi bir de doğum
günümün olduğu tarih. Yeni bir yaş, yeni umutlar, yeni planlar ve yeni daha bir sürü şey. Bunlardan da
öte sanırsam yaşlanmaya doğru giden büyük ve görünmeyen kocaman adımlar.
Evet yeni yaşım geliyor diye mutlu olurken aslında bir yandan da yaşlandığımın farkına varmam
gerekiyor. Şurda sadece 10 gün sonra 28’e elveda diyip 29. Yaşımı karşılayacağım ve aslında 30’a
doğru giderken de sankim biraz hüzün mü dolacağım ne? Hani hep derler ya 30’lu veya 40’lı yaşlara
gelince ben aslında daha 20’lerimdeyim öyle hissediyorum diye, evet ben de itiraf etmeliyim ki ben de hiç mi hiç 30’lu yaşlara girecekmişim gibi hissetmiyorum kendimi. 18’li 19’lu yaşlardan çıkalı 10 yıl olmasına rağmen ve 20’li yaşlara tam alıştım derken şimdi de 20’li yaşlarıma elveda demeye hiç mi hiç hazır değilim. Sanırsam bi on yıl kadar da hazır hissetmeyeceğim.
Ama tabi geçip giden zamana da dur diyemiyoruz. Bizler yaş alarak yaşlanarak çocuklarımız da yaş
alarak büyüyorlar sanırsam yaşlanmanın en güzel yanı da bu olsa gerek, yoksa insan nasıl yaşardı ve
katlanırdı bu hayata?
O nedenledir ki her yıl biraz daha yaşlansam da içimde varolan Esin’in hep aynı yaşta kalacağını
düşünüyorum. Evet bazen büyümüş te olabilirim ve ya tam tersi çocukça da kalabilirim ama tek bir
şey var ki o da yaş ilerledikçe değil yaşantılarım arttıkça büyüyecek olmam. Ben böyle olmaktan çok
mutluyum beni sevenler de zaten böyle seviyor, olduğum gibi, olma(m)sı gerektiği gibi görüp kimse de kimseyi sevmesin zaten.
Burdan yeni yaşıma sesleniyorum. Biliyorum geliyorsun ben istesem de istemesem de lakin gelirken peşinden mutluğu, sağlığı, huzuru, başarıyı getir. Gereksiz, beni üzen, kıran, yoran, huzurumu mutluluğumu bozan şeyleri getirme lütfen. Bol şansla gel, iyi insanlarla gel, hep gel ama güzel gel.
Eh ne diyelim artık şimdiden hoş geldin yeni yaşım , hoş geldin 30’a 1 kalan 29’um, sefalar getirdin
😊

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s